miercuri, 2 noiembrie 2016

Suc de rosii cherry

Multe, micute si dulci. Le-am pus la pastrare in camara transformandu-le in suc de rosii.

Ingrediente:
• rosii cherry
• sare de mare
• zahar brun
• scortisoara
• plante aromatice: busuioc, telina, rozmarin, salvie, oregano


Mod de preparare:
Se aleg rosii bine coapte, se spala si se trec prin separatorul de rosii.

Pentru ca fructele au fost foarte mici, prin masina de suc au trecut si o parte din seminte. Am mai strecurat o data sucul prin sita.
Sucul astfel obtinut se pune la fiert intr-o cratita mare cu fundul mai gros.
Se amesteca din cand in cand cu o lingura de lemn. Il lasam sa fiarba pana scade un sfert din cantitate sau lasati sa se ingroase atat cat va doriti.
Eu il tin 30 de minute din momentul in care a inceput sa fiarba.
Daca il uitam pe foc se transforma in bulion.
Reteta simpla este cu sare si zahar, 1/2 lingurita pentru 1 l de suc de rosii.  Atat!
Eu am adaugat salvie, oregano, scortisoara macinata, sare de mare si zahar brun.
Condimentele fara cantitati exacte. Pun putin cate putin, amestec si gust. Daca trebuie mai adaug condimente si daca imi place gustul obtinut ma opresc.
Se toarna fierbinte in sticle, se inchid ermetic si se sterilizeaza, 10-15 de minute la bain –marie.
Se pastreaza la loc uscat si racoros.
Pofta buna!

PS: Iarna imi place sa il consum asa simplu. Il pun in pahar si il savurez cu multa placere, gandindu-ma la vara ce o sa vina.

Daca ti-a placut aceasta reteta, urmareste Colectie de retete pe FACEBOOK

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu