luni, 13 iulie 2015

Prajitura cu zarzare

Dulce acrisoara, discret parfumata, aceasta prajitura este unul din cele mai indragite deserturi pregatite in casa.

Ingrediente:
• 200 g unt
• 300 g zahar
• 3 oua mari
• 200 ml lapte
• 330 g faina
• 1 praf de sare
• 1 plic de praf de copt
• 1 kg de zarzare (sau caise)
Mod de preparare:
Se spala fructele, se scurg si se curata de samburi.
Intr-un bol se amesteca untul moale cu zaharul pana se albeste, apoi pe rand se pun ouale si apoi laptele. La sfarsit se incorporeaza faina si praful de copt.
Se tapeteaza o tava cu unt si faina sau cu hartie de copt. Se preincalzeste cuptorul. Se toarna compozitia in tava, se niveleaza si se aseaza jumatatile de fructe.
Se coace pana se rumeneste usor. Facem testul cu scobitoarea.
Se lasa sa se raceasca in tava apoi se portioneaza si se pudreaza cu zahar.
Pofta buna!
PS: zarzara (-re). s. f. – Un fel de caisa mai mica. Zarzarele sunt mai parfumate si mai acrisoare.
PPS: Este o prajitura simpla, pufoasa, frageda, cu adevarat delicioasa.
Daca ti-a placut aceasta reteta, urmareste Colectie de retete pe FACEBOOK

6 comentarii:

  1. cand am citit titlul, m-am dus cu gandul la zarzarele mele, dar nu sunt acele zarzare ale copilariei mele. prajitura arata fosrte bine si cu siguranta o voi face si eu cat de repede

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur daca reteta prezentata de mine te inspira sa faci ceva bun, bun.

      Ștergere
  2. Prajiturile cu zarzare/caise sunt preferatele mele in acest sezon. arata delicios de bine.

    RăspundețiȘtergere