vineri, 7 decembrie 2018

Titanium Chef KVC7320S - bijuteria din bucatarie mea

Cand intri in bucatarie si vezi robotul acolo, asteptandu-te rabdator si dornic de munca, te binedispui instant. Zambesti fara sa vrei si te gandesti ce sa pregatesti bun pentru cei dragi.
Am testat gratuit Titanium Chef KVC7320S  si va invit sa cititi impresiile mele.
Am folosit blenderul pentru o supa crema. Vasul termorezistent iti permite ca mixezi fiertura imediat ce ai luat-o de pe foc, fara sa fii nevoit sa astepti sa se racoreasca. In doua minute supa crema de linte a fost gata de pus in farfurie. Am adaugat bacon crocant, crutoane, cativa stropi de ulei de masline si frunzulite de cimbru.
Reteta o gasiti aici
Pentru orice gospodina, framantatul este o provocare. Recunosc, carligul de aluat l-am folosit cel mai mult. Am facut pampuste, paine de Satmar, paine cu sunca si rozmarin si mult iubitul cozonac. E fascinant sa te uiti cum robotul isi face treaba si nu da semne de oboseala.
Toate elementele iti transmit senzatia de siguranta: vasul nu se misca, carligul aduna absolut toate ingredientele din interiorul bolului. Lumina te ajuta sa vezi perfect cum sunt amestecate si framantate compozitiile. Capacul antistropire te protejeaza si te scuteste de curatatul stropilor proiectati prin bucatarie. Este foarte util.
Toate lucreaza pentru tine si pentru reusita preparatului tau. Important este sa respecti reteta pe care o pregatesti si recomandarile din manualul de utilizare al aparatului.
Framanta foarte bine cantitati mici sau mari de ingrediente. Am incercat cu 500 g de faina la painea cu sunca si rozmarin
si la pampuste cu dulceata.
La painea de Satmar
si la cozonacul cu umplutura bogata am incercat cu 1 kg de faina.
Robotul amesteca ingredientele cu maiestrie de bucatar profesionist. Pe langa el m-am simtit ca un asistent in bucatarie. El a facut toata treaba, eu doar l-am ajutat.
Telul K l-am folosit la checul cu fructe uscate. Amesteca foarte bine ingredientele si il poti folosi pentru diferite creme si pentru aluturi moi si medii. Le aereaza, le face usoare si pufoase.
Pentru tortul Medovik am folosit telul clasic. Am facut o crema de mascarpone pentru decorul tortului si frisca pentru interior. Nici nu ai timp sa vezi cand sunt gata. Proceseaza foarte repede. Pentru frisca am folosit smantana cu 30% grasime. Se bate bine si isi pastreaza forma. Telul clasic e uimitor!
In acesta experienta frumoasa au fost alaturi de mine si m-au ajutat cu degustarea produselor cei din familie, prieteni dragi, vecini simpatici si amici de-o viata. Am impartit totul cu generozitate!
Recomand acest robot atat pentru incepatori cat si pentru cei care au experienta in bucatarie. Tuturor le va face viata mai usoara in bucatarie.
Am terminat perioada de testare si inainte sa ne luam la revedere, acest robot minunat a poposit putin sub pomul de Craciun. Poate ii dam idei Mosului...sunt multe gospodine care il doresc.
Multumesc BUZZStore! Multumesc Kenwood Romania!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu