miercuri, 11 aprilie 2018

Cooking Show Dr. Oetker – Campania „Imparte ceva bun!”


Campania Dr. Oetker “Imparte ceva bun! Bucura-i pe cei dragi si vei fi rasplatit!” mi-a demonstrat inca o data ca dulciurile sunt savuroase si greu de refuzat!

Am fost prezenta in magazinul Ovisim Grivita in perioada 21-23.03.2018 si in magazinul Ovisim Calea Nationala in perioada 29-31.03.2018, in calitate de blogger culinar. Am pregatit sase retete:

Biscuitii 3-2-1 – fragezi, vanilati, umpluti cu gem acrisor  Reteta o gasiti aici
Tarte Grilaj - ispititoare si aromate

Desert la pahar cu crema – usor, cremos, delicios
Cupcakes - cu multa ciocolata si crema de vanilie
Mini tarte cu fructe - crema fina si fructe proaspete
Tort Fructe – spectaculos si cu gust divin!
Traiesti sentimente foarte puternice atunci cand gatesti in fata oamenilor. Te bucuri alaturi de ei cand participa la demonstratiile de gatit si degustarile din magazine. Zambesti atunci cand vezi ca sunt incantati de gust, de textura si de aroma.
Aromele care se raspandesc prin tot magazinul ii atrag la standul Dr. Oetker si le spun mai mult decat pot sa o fac eu in cateva cuvinte.
Cateodata, gatind in magazin, suntem presati de timp, ne miscam repede, avem grija sa nu uitam ceva, sa fie gata totul la timp si nu acordam timp suficient pentru detalii. Cu siguranta, in intimitatea caminului, gospodinele pot sa faca un desert mai bun, mai frumos, sa-si foloseasca creatitivitatea si sa le daruiasca celor dragi zile dulci.
Puteti pregati usor si rapid bunatati in fiecare zi. Incercati produsele noi Dr. Oetker care apar la raft.
O sa fiti surprinsi sa descoperiti ca intotdeauna calitatea e cea mai buna reteta si o garantie a reusitei este stropul de dragoste cu care gatiti. Nu o sa dati gres!
Cand au vazut instalat in magazin, standul Dr. Oetker, iubitorii de dulciuri au intrebat la case programul pentru Coking Show si  apoi au revenit sa ne salute si sa deguste  din produsele pregatite. 
Am avut alaturi de mine doua tinere minunate, promoteritele Loredana si Paula. Au impartit cadouri, pliante, retetare, alte obiecte promotionale, au invitat copii sa-si decoreze desertul si m-au ajutat in mica noastra bucatarie. Le multumesc!
Cu o prajitura poti sa transmiti emotie, bucurie si incredere. Am trait sase zile pline  de arome, de zambete, voie buna, de povestiri multe... M-am intalnit cu prieteni vechi, mi-am facut prieteni noi si am fost inconjurata de oameni frumosi.
Curiozitatea si pofta lor este motivanta. Cer informatii suplimentare despre produsele folosite si despre modul de preparare. Doamnele mai interesate cauta prin geanta o agenda sa noteze cate ceva. Le doresc: spor la prajiturit!
Iubesc tot ce e legat de mancare. Oare de ce?
Multumesc Dr. Oetker! Fotografiile spun totul!
PS: Cu o surpriza dulce si aromata sigur ajungi la inimile celor mici.
Mai multe fotografii gasiti pe pagina  de FB a blogului.

Daca ti-a placut aceasta postare, urmareste Colectie de retete pe FACEBOOK

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu