marți, 6 iunie 2017

Cooking show national LKA Dr. Oetker

Am avut onoarea sa particip in calitate de blogger culinar la acest proiect ce a avut ca obiect promovarea produselor Dr. Oetker, constand in IPP-uri, deserturi si mixuri.
Intotdeauna un proiect ce presupune o valorificare a propriilor pasiuni aduce un melanj de stari pozitive.
M-am incarcat sufleteste de frumos, de bucuria copiilor, de pretuirea celor care au gustat din preparate.
Am pregatit cate trei produse pe zi, pe care le-am oferit clientilor doritori sa deguste.
Am preparat deserturi pentru toate poftele: fursecuri cu flori din fondant, muffins, cremsnit, chec cu fulgi de ciocolata, stelute de ciocolata, crème Ole cu gust de vanilie, prajitura Melba cu piersici, tiramisu cu orez cu lapte, banane in ciocolata.









Promoterii au oferit retetare, carti postale, magneti pentru frigider si decoratiuni pentru prajituri. Cei mai mici dintre cei mici, care au participat la decorarea prajiturilor, au primit sortulete de colorat.
La adulti se admite ca jocul este o activitate voluntara initiata in scopul deconectarii insa in cazul copiilor, jocul face parte din ei. Desi am lasat demult copilaria in urma, m-am lasat antrenata de fantezia si entuziasmul copiilor si impreuna am trait clipe minunate.
Am constatat ca nimic nu poate sta in calea unui copil dornic sa-si orneze singur desertul si apoi sa il manance. Am fost bucuroasa cand am vazut ca cei mici accepta invitatia mea de a intra in bucataria Dr. Oetker si de a ma ajuta.
Unii mai timizi, altii curiosi si plini de energie, cu totii s-au bucurat de libertatea de a alege si de oferta generoasa pusa la dispozitie: au decupat pasta de zahar, au ornat briosele, au decorat fursecurile cu creioane colorate, au pudrat cu zahar vanilat prajiturile. Dorinta de a incerca a invins timiditatea si acest lucru m-a incantat nespus de mult.
Timp de 3 zile am desfasurat aceste activitati in magazinul Ovisim de pe Grivita, municipiul Botosani si trei zile in magazinul Super Splendid din Dorohoi.

Am lucrat cu oameni minunati pe care sunt bucuroasa ca i-am cunoscut. Ii mentionez pe Alexandra, Alin, Alina, Cristina, Andreea, Madalina.
Totul este posibil daca punem suflet si daruire.
Multumesc Dr. Oetker pentru aceasta experienta!

8 comentarii:

  1. Interesanta abordare a celor de la Dr. Oetker pentru aceasta experienta a ta . Vad ca ai facut fata cu brio cerintelor celor mici .

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Mihaela! Am participat cu deosebita placere la acest proiect.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari pentru campanie ! Ma bucur ca mai fac si cei de la Dr Oetker asa ceva, bravo lor.
    Au multe produse minunate si bucataria mea e plina cu ele.
    Poate ii lamuriti sa-si faca si pagina pe FB...
    Mult succes in continuare !

    RăspundețiȘtergere